ביטול עסקה

  1. אנחנו לא מחזיקים מלאי. כל המוצרים שלנו מיוצרים בהזמנה אישית.
  2. מרגע קבלת ההזמנה ועד להדפסת / הכנת המוצר לוקח בד”כ ימים בודדים ולעיתים אפילו שעות ספורות.
  3. כיוון שכך, לא ניתן לבטל עסקה אחרי הכנת המוצר.
  4. אם ברצונך לבטל את העסקה, אנא עשי זאת בשיחת טלפון ל: 052-5214803 בהקדם האפשרי! אם המוצר עדיין לא הוכן עבורך, יוחזר לך סכום העסקה. אם המוצר הוכן כבר עבורך, לא ניתן לבטל את העסקה.
  5. עסקה שהתבטלה והוחלט לתת עבורה זיכוי – הזיכוי יינתן בניכוי סכום דמי המשלוח שהלקוח שילם עבור שליחת המוצר/ים אליו.
  6. במקרה של זיכוי, הוא יועבר ויוחזר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.
  7. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות במסגרת החלטה של ‘ענבל אבנר’.

החזרת מוצרים

  1. כאמור בסעיף: ‘ביטול עסקה’, כל המוצרים מיוצרים בהזמנה אישית ולכן לא ניתן להחזירם.
  2. בכל בעיה/רצון להחזיר מוצר יש ליצור קשר בהקדם ולא יאוחר מ 14 יום מיום קבלת המוצר לטלפון: 052-5214803 בכדי לבדוק האם ניתן להחזיר את המוצר.
  3. כל המוצרים יוחזרו אך ורק באריזה המקורית שלהם. בדגש על מדבקות שיוחזרו אך ורק עם הגב הקשיח למניעת החזרה של מדבקות מקומטות.
  4. מדבקות שיתקבלו בחזרה מקומטות, לא יוחלפו באחרות ולא יבוצע עבורן זיכוי לעיסקה.
  5. בכל מקרה של מוצר שיוחזר פגום או עם נזק, לא יינתן בגינו החזר כלל. ‘ענבל אבנר’ תהא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
  6. בכל מקרה של החזרת מוצר, אחרי שנשלח לבית הלקוח, יחולו עלויות המשלוח בחזרה אל: ‘ענבל אבנר’: על הלקוח בלבד.
  7. במקרה של זיכוי, הוא יועבר ויוחזר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.
  8. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות במסגרת החלטה של ‘ענבל אבנר’.

החלפת מוצרים

  1. כאמור בסעיף: ‘ביטול עסקה’, כל המוצרים מיוצרים בהזמנה אישית ולכן לא ניתן להחליפם.
  2. בכל בעיה/רצון להחליף מוצר יש ליצור קשר בהקדם ולא יאוחר מ 14 יום מיום קבלת המוצר לטלפון: 052-5214803 בכדי לבדוק האם ניתן להחליף את המוצר.
  3. כל המוצרים יוחזרו אך ורק באריזה המקורית שלהם. בדגש על מדבקות שיוחזרו אך ורק עם הגב הקשיח למניעת החזרה של מדבקות מקומטות.
  4. מדבקות שיתקבלו בחזרה מקומטות, לא יוחלפו באחרות ולא יוחזר עבורן שווי העיסקה.
  5. בכל מקרה של החלפת מוצר, אחרי שנשלח לבית הלקוח, יחולו עלויות המשלוח בחזרה אל: ‘ענבל אבנר’ ובחזרה אל הלקוח: על הלקוח בלבד.